Vandag

7 Responses so far »

  1. 1

    Jaco said,

    Dit som nou my dag/week sover perfek op!

  2. 2

    Roer said,

    Excellent!

  3. 3

    Butterfae said,

    Ek wens ekself kon nou “under construction” wees. Nie meer lank nie…

  4. 4

    antjiesomers said,

    More,

    jy moet lekker werk en onthou Vrydag is amper hier!

    Kom loer weer later…

  5. 5

    gypsyjo said,

    Gaan vir my so ‘n bord kry – vir Maandae. Ek’s vandag al op my derde Maandag van die week.

    Lekker dag
    x

  6. 6

    rb said,

    Hi Dellie, kan jy my dalk kontak oor die rekenaar opleiding?

  7. 7

    Dellie said,

    Hi Rb,

    Stuur vir my ‘n e-mail met die inligting oor waarin jy belangstel. Daar is ‘n e-mail link by my profile. Dan vat ons dit daarvandaan?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

