Make Over

Verlede naweek het ons ons kombuis en TV kamer ‘n make over gegee. Of sal ek eerder sê die make over wat ons verlede jaar begin het, verder gevoer.

Vrydagmiddag na werk het ons gou verf gaan koop en Vrydag aand al die voorbereidings gedoen. Dit wat ons nie kon uitneem nie, het ons in true Mr Bean style met koerante toegeplak. Liefie wou met alle geweld ‘n cracker skiet om alles geverf te kry. Ek moes net keer! Hy reken as Mr Bean dit kon doen, kan ons ook mos…hehe.

Saterdag oggend is ons vroeg uit die vere. Ek moes nog werk tot 11uur, maar het gereken dat die manne teen daardie tyd al klaar sal wees met die verf van die plafon, dan kan ek mos begin met die mure. Toe nie. Daar moes ‘n hele paar lagies geverf word. Seun het die meeste gedoen, en ons het hom verskoon nadat die plafon gedoen was.

Tussendeur het ek die Flokati mat gewas. Ek doen dit nogal gereeld, maar die winter was koud en dit het so effens agterwee gebly. Die mat neem nogal ‘n rukkie om droog te word. Nou, net iemand wat al so ‘n mat van 2m x 3m in ‘n bad gewas het, sal weet waarvan ek hier praat. Dis seker die k@kste job in die wêreld. Die oomblik toe daardie mat met water in aanraking kom, weeg dit 10 ton en vind daar een of ander chemiese reaksie plaas wat al die pp van die worsies waarvan ek nie eers geweet het nie, eensklaps laat deurslaan. Ek dog ek spill my chips net daar. Ek “hhooyyy” en die manne giggel so ver soos wat hulle plafon verf! Ek druk deur met sweet wat uitslaan op my voorkop, en die naarste gevoel wat nie eers halfpad kom by morning sickness nie. Was, tap water uit, tap water in, was, en so karring ek aan tussen die verwery deur vir die hele Saterdag. Los hom vir oulaas Saterdag nag in ‘n sterk seepoplossing deur die nag. My arms voel of ek teen ‘n gorilla gestoei het.

Toe is dit gaatjies opvul. Wag vir droogword. Afskuur. En daai liewe wit stoffies sluip mos oral in. Einde ten laaste kon ons begin verf. Eerste lae. Ons eet vis en chips in die koerant beplakte plek op kampstoele. Teen 8uur Saterdag aand was ons gô’s uit. Seun was uit vir die aand en ek en Liefie het net gaan bad en gaan slaap. Soos klippe.

Sondag oggend weer vroeg op, maar ai, die jare vat aan die lywe. Smaak my toe ek het vir Jaco erens in ‘n gym gejoin waarvan ek nie weet nie. Seer op plekke wat ek nie geweet het ek het nie!

Maar die tweede laag is gedoen en teen 3 uur Sondag middag is die meubels weer terug en al die koerante verwyder. Ons ondersteun toe sommer vir Checkers om kookkos te kry, teen daai tyd al mooi dik vir vis en chips.

Maandag besluit ek dat die gordyne en al die ander goed nou nie meer pas nie. En wat ‘n luck, by die eerste plek waar ons instap kry ek hierdie gordyne wat gemaak is vir die kleurskemas wat ek gekies het. Seun vra nogal so ewe of ek eers kom kyk het na die gordyne voor ek die verf gekoop het! Nee, net suiwer geluk.

Daar is nog baie werk, die plafon en skirtings moet nog afgerond word met pine strips, en die counter moet nog ‘n nuwe blad kry. Die wasbakke moet nog reg gespasieer word, en daar kort nog nuwe krane en teëls. Die ou kombuiskaste gaan ek afskuur en een of ander verf tegniek daar toepas, weet nog nie wat nie. En die counter om die stoof moet nog “klippe” kry, óf soos die stoof met leiklip bedek word. Maar vir nou is dit darem al baie meer leefbaar. En dis tog so lekker om terug te staan en jou eie handewerk te bewonder.

Hierdie naweek word die houtvloer in die TV kamer afgeskuur, so alles moet weer uit. En as daar genoeg tyd is, die krane en teëls by die wasbak. Ons sal dit nou maar in sulke sarsies aanpak elke naweek, hopelik is dit vir Kersfees reg.

4 Responses so far »

  1. 1

    antjiesomers said,

    Jong, jy het guts! Maar dit lyk baie mooi. Maak mens sommer lus vir spring clean en uitgooi en mooimaak.

  2. 2

    Boendoe said,

    Hello!
    Nog hier! Make-over gehad!
    JOU make-over lyk my was suksesvol!

  3. 3

    antjiesomers said,

    Hi Dellie, more Boendoe

    Jy moet ‘n gr8 weekend he met die mooi-maak. Sien Maandag.

  4. 4

    Sonneblom said,

    More Dellie,

    Lekker lentedag more. En hê ‘n fab naweek..

    Groetetjies

    Sonneblom


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

