Shame


Weird info:

In Harrisburg, Pennsylvania it is illegal to have sex with a truck driver inside a toll booth.

AND

During lunch breaks in Carlsbad, New Mexico no couple should engage in a sexual act while parked in their vehicle, unless their car has curtains.

5 Responses so far »

  1. 1

    Dellie said,

    Is iemand hierrond dalk goed met naaldwerk? Ek dink my kar het gordyne nodig…!

  2. 2

    Mnr said,

    Die wêreld is SO onregverdig…..
    Ek sit voor die rekenaar….
    Dessit!!!!

  3. 3

    Gatta-Patata said,

    dis so sad om te dink dat 50% van ons wat voor ons computers sit is SINGLE!!!
    Dellie kan jou dalk help om gordyne te maak….LOL

  4. 4

    sonstudio said,

    Hehe!
    Nee wat Dellie, naaldwerk was nog nooit my ding nie! Sorry, né.

  5. 5

    SHARKS said,

    DELLIE NEE JY EK HET TWEE LINKERHANDE, EK RAAK NIE AAN ‘N NAALD EN GARE NIE, ALLERGIES VIR NAALDWERK!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

