Gunstelinge

Jenny het my getag om my vyf gunsteling inskrywings te noem. Dit was nogal ‘n lekker trippie down memory lane. Hier is hulle dan:

My happy plekkie

So val die helde

Lovebites

Welkom in Welkom

My kind…

Ek gaan niemand spesifiek tag nie, as jy hier lees en nog nie getag is nie, dan is dit jou beurt.

2 Responses so far »

  1. 1

    Roer said,

    Welkom in Welkom was in die goeie ou vaNkansie dae. Lekker gelag. Dit was ‘n great post.

  2. 2

    Karl said,

    More

    Lekker week vir jou.
    Vraag – wat op aarde is Tag ?
    Groetnis
    Karl


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

