Giggles

It’s Friday! Be happy!

Please bake all garbage…

bake-all-garbage.jpg

Be afraid, be very afraid…

cheese-fear.jpg

Fridge in need of Valiums…

anxious-refrigerator.jpg

Lekker naweek!

11 Responses so far »

  1. 1

    Skoor said,

    Ai, ek het soveel van hierdie eienaardighede gehad, maar deur die jare verloor!

    Dis net net ‘only in Africa nie!!!”

  2. 2

    Emil said,

    Ja Skoor, lyk dis oorals oor. Baie snaaks!! Daar was ook al ‘n klomp sulkes uit in China in voorbereiding vir die olimpiese spele. Ek dink daar’s ‘n geleentheid vir ons om Engels te gaan aanbied in hierdie lande!!

  3. 3

    Zee said,

    Ek wonner nou hoe word die refrigerator anxious.😆

  4. 4

    My eie motorkie se enjinkie raak soms angstig…..maar het het nog nie met my yskas oor syne gepraat nie.

  5. 5

    boendoe said,

    Hiehie, Dellie, jy het darem ‘n liefde vir die Chinamen se dinge!

  6. 6

    Roer said,

    En IS ek nie bly dis Vrydag nie! Phew!😀

  7. 7

    Sammi said,

    Hehe Dellie,

    Hoe voel jou moederhart?

  8. 8

    TristonJ said,

    😆 hoop jou naweek was heerlik!

  9. 9

    Carolina said,

    Hallo Dellie,
    Gegroet hieruit ‘n nat koue Ierland! Lekker om by manlief te wees! (hy was verras!)

  10. 11

    boendoe said,

    Ai, Dellie, is dit nou vandag jou laaste dag met jou kuiken onder jou dak?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

