Girls on a mission

Ek en ‘n paar vriendinne gaan vanaand ‘n vreeslike ding doen… iets wat ek nooit, ooit gedink het ek sal doen nie. Maar ons is vrek nuuskierig, en wil ook net graag “weet” hoe dit is. Ek voel opgewonde, maar ook effens skrikkerig…

Kan jy dalk probeer raai wat ons gaan doen? Daar is nie pryse op die spel nie, maar die reaksies kan prettig wees… en jy sal volgende week weet of jy reg was!

Vir die gelukkiges onder julle wat bietjie gaan wegraak oor die langnaweek, geniet dit, ek kom veilig terug huistoe. En dink tog maar namens die ander ouens op die pad ook.

26 Responses so far »

  1. 1

    BB said,

    Ek sidder!! Maar ok, Raai 1: julle gaan ‘n lingerie party bywoon en die catwalk-ding doen met julle aankope… Raai 2: julle het ‘n strip-dwergie gehuur vir julle vriendin se kombuis- ehm -tee en hy dans met vlamme en klim hande-vier-voet op julle skote (nou sidder ek eers!!!) … Raai 3: julle het ‘n paal in een van julle se motorhuise laat plant en kry vanaand lesse by een van die girls van die “Golden G-String” nagklub (ek picture daai een)…
    Watookal jy doen, neem foto’s!!!!!!!!!!
    Lekker laaaaaaaang naweek Delsch! xx

  2. 2

    netjane said,

    Julle gaan Teazers toe om te sien waaroor rave die mans. Natuurlik sal dit gevaarlik wees om te doen nadat julle BB se opsie 3 uitgeoefen het, want dan is julle dalk na ‘n paar drankies op stage!

    Geniet dit en ons wil foto’s sien!!

  3. 3

    Dellie said,

    Eish BB😳 een van daardie is nogal naby!😆

  4. 4

    Dellie said,

    Netjane, ons is bietjie ver van ‘n Teazers af…😉

    Maar voor ek vergeet, jy verjaar mos more? Hoop jy het ‘n heerlike dag, ons sal ietsie op jou neem vanaand!🙂

  5. 5

    netjane said,

    Dankie Dellie!🙂

  6. 6

    Adrie said,

    Julle gaan na ‘n strip show

  7. 7

    Bokkie said,

    Julle gaan karaoke sing.

  8. 8

    Ek dink ook dis ‘n stripshow!

  9. 9

    TristonJ said,

    Ek stem… maar dink eerder hulle het hulle eie privaat stripper gereel!?!

  10. 10

    Gert Gariep said,

    Ek dink ook julle gaan paaldans.

  11. 11

    Jenny said,

    Oi Dellie, jy sal moet vertel jong, ek sidder by die gedagte aan enige van BB se voorstelle!
    (of het jy eintlik idees hier gesoek?😉

    Geniet die naweek!

  12. 12

    Roer said,

    Paaldans klasse. Of bellie dancing. Lekker laaaaaaaaang naweek!😉

  13. 13

    Gaan julle dalk een van daai party’s he waar hulle vir julle ‘speelgoed’ wys, amper soos tupperware? Of dalk gaan mans vir julle dans? Wie onthou nog die Chippendales!

  14. 14

    Ek dink hierdie is ‘n onderwerp wat ons manne maar liewer nie moet aanraak nie. Wat julle ookal doen, geniet dit.

  15. 15

    Wipneus! said,

    hie hie dit klink lekker stout…ek kom alweer laat hier ingewals, alles is klaar genoem… jy is seker al besig om daardie belly dancing klere aan te trek, met die klokkies om jou heupe 😆

  16. 16

    mykopop said,

    Lyk my elke antwoord is al gevat!
    Gedra vir julle Dellie!

  17. 17

    Emil said,

    Ja nee mykopop, ek het ook nie iets unieks om by te voeg nie. Reken ook maar dit het te doen met oorlas klere. Soet wees, Dellie👿

  18. 18

    Pikkelik said,

    O-o-ooooo…. The morning after the night before…… Hoe voel julle Dellie????

  19. 19

    En toe? Ons wag…..

  20. 20

    sonkind said,

    Dellie… ons is al moeg asem opgehou! KOm vertel nou!

  21. 21

    Jasper said,

    Solank dit paaldans lesse is.
    Bingo is vir oumatjies met kieries😉

  22. 22

    Dellie said,

    Hehe, moenie worry nie Jasper, dit wassie bingo nie…😆

    Dit was baie lekker, maar julle sal ongelukkig moet wag tot volgende week. Ek kon nie foto’s neem nie, my camcorder het nie ‘n flash nie. Nou wag ek vir vriendin om die foto’s te bring… ek MOET darem vir julle iets daarvan wys!😉

    Dis regte paar- en sopweer in Welkom vandag. Liefie het gaan DVD’s en OBS kry. Ons gaan nou terugklim in die bed. Lekkerrr!

  23. 23

    Wipneus! said,

    Lekker Dvd’s kyk Dellie😉

  24. 24

    demoerin said,

    En steeds hang die afwagting in die lug!!

  25. 25

    Paula said,

    Kan nie wag om te sien wat julle aangevang het nie!

  26. 26

    Emil said,

    Weet ons al?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

