Kies jou diens

9 Responses so far »

  1. 1

    TristonJ said,

    😆 so so true!

  2. 2

    Pikkelik said,

    Ek sal maar liewers bietjie wag dankie… 😆

  3. 4

    Frank Botha said,

    Eisj.

    Ek laaik jou blog, Dellie. En, nee, dis NIE gatkruip nie.

    Frank Botha

  4. 5

    Weglekind said,

    Ja as jy die fast and cheap een vat moet jy jou maar regmaak om terug te gaan vir die good service.

  5. 6

    Dellie said,

    Hi Frank, welkom.

    Ag jong, dis al ‘n jaar of wat later, en mens word mos maar groot en los dinge in die verlede. En leer uit jou foute. Jy weer volstoom aan die gang? Ek sal gaan inloer. Dankie vir jou oogwys, lekker om te weet jy geniet dit! 😉

  6. 7

    boendoe said,

    😉

  7. 8

    Eben said,

    Kan ek aldrie gelyk kies?? 🙂

  8. 9

    demoerin said,

    Ek is gelukkig een van daai wat eerder sal wag met geduld en waarde vir my geldjies wil kry. Definitief nommer 1.


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

