Mosaic

Hierdie is so cool! Julle moet dit probeer!

Die foto’s in die mosaic is antwoorde op die volgende vrae:

Wat is jou naam?

Wat is jou gunsteling kos?

Watter hoërskool het jy bygewoon?

Wat is jou gunsteling kleur?

Watter vermaaklikheid ster is jou gunsteling?

Jou gunsteling drankie?

Jou droom vakansie?

Gunsteling nagereg?

Wat wil jy wees wanneer jy groot is?

Wat in die lewe het vir jou die meeste waarde?

Een woord om jouself te beskryf?

Jou blog/flickr/chat naam?

OK, om dit te doen, gaan jy eerste na Mosaic Maker toe. Daar kies jy jou kolomme (3) en rye (4). Maak Flickr se search bladsy oop in ‘n aparte venster. Daar gaan search jy dan die antwoorde op die vrae. Kies een foto van DIE EERSTE bladsy, en copy sy url in die mosaic maker se spasies. Wanneer jy klaar is, save die hele gedoente na jou rekenaar. Daar is ‘n save button. Upload dan die mosaic soos ‘n gewone foto in jou post. Hulle sal aan die onderkant vir jou ‘n code gee wat jy by die HTML deel van jou post paste, om erkenning te gee aan die foto’s wat jy gebruik. Have fun!

Gaan loer by Eilandkind en Paula. Vet pret!

Krediet vir die foto’s:
1. Adel, 2. Meat Cove, 3. Paul Kruger March 1881., 4. pink room, 5. Jensen Ross Ackles, 6. Beer bubbles, 7. my private island, 8. coffee and chocolate mousse cake, 9. Hey Teachers leave the Kids alone, 10. All the people, 11. Tender Love and Care, 12. Antique Dellie

17 Responses so far »

  1. 1

    Zee said,

    Dellie, hierdie is regtig awesome!! Ek gaan dit ook nou bietjie probeer!

  2. 2

    Zee said,

    Tsk, nou moet ek eers flicker of iets ook gaan leer!

  3. 3

    Dellie said,

    Nee man Zee, dis baie maklik om hierdie te doen! Ek gaan gou die post bietjie edit, en verduidelik.😉

  4. 4

    neykie said,

    Dellie, dit lyk soos pret om te doen…. Maar gelukkig is hierdie nie ‘n tag speletjie so ek kan maar uitsit? 😉

    Lekker dag verder

  5. 5

    Paula said,

    Great stuff!!!🙂

  6. 7

    Wipneus! said,

    Dankie julle ek het dit baie geniet. Het dit op my ander blog gesit!!!

  7. 8

    Pikkelik said,

    Ek gaan dit ook probeer, beslis en definitief…. Maar eers more of oremore, ek is poegaai!!! Lekker doedsss.

  8. 9

    alta said,

    Ek sal ok net vir julle loer. 😀

  9. 10

    meermin said,

    Sal dit beslis bietjie later probeer!

  10. 11

    boendoe said,

    Kom, kom, Delilla!! Dis Vrydag en waar is jou gebruiklike stukkie fun om ons op ‘n high die naweek in te stuur? He?? 😆

  11. 12

    […] it over at Dellie se Dinge. This is really very […]

  12. 13

    […] Dellie verduidelik mooi hoe dit werk! […]

  13. 14

    […] 7, 2008 Maar ek dink Dellie se speletjie is […]

  14. 15

    […] Dellie verduidelik mooi hoe om dit te doen, en ek het nou nie haar slag met verduidelikings nie…  Gaan loer daar. […]

  15. 16

    Hey are using WordPress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own.
    Do you need any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  16. 17

    Hi, i believe that i saw you visited my web site thus i got here to return the
    want?.I’m trying to in finding issues to improve my site!I suppose its ok to make use of some of your concepts!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

