Computer terms

State-of-the-art – Any computer you can’t afford.

Obsolete – Any computer you own.

Microsecond – The time it takes for your state-of-the-art computer to become obsolete.

GUI – What your computer becomes after spilling your coffee on it. (pronounced “gooey”)

Keyboard – The standard way to generate computer errors.

Mouse – An advanced input device to make computer errors easier to generate.

Floppy – The state of your wallet after purchasing a computer.

Portable Computer – A device invented to force businessmen to work at home, on vacation, and on business trips.

Disk Crash – A typical computer response to any critical deadline.

System Update – A quick method of trashing ALL of your software.

More Accurate Computer Related Acronyms:

PCMCIA – People Can’t Memorize Computer Industry Acronyms

ISDN – It Still Does Nothing

APPLE – Arrogance Produces Profit-Losing Entity

SCSI – System Can’t See It

DOS – Defunct Operating System

BASIC – Bill’s Attempt to Seize Industry Control

IBM – I Blame Microsoft

DEC – Do Expect Cuts

CD-ROM – Consumer Device, Rendered Obsolete in Months

OS/2 – Obsolete Soon, Too.

WWW – World Wide Wait

MACINTOSH – Most Applications Crash; If Not, The Operating System Hangs

LOTUS – Lots Of Trouble, Usually Serious.

Dis dan ons lessie vir vandag. Geniet die naweek!

12 Responses so far »

  1. 1

    Paula said,

    Lag ek te lekker😆
    Geniet jou naweek🙂

  2. 2

    Adrie said,

    Ek sidder, ek het baie van daardie Akronieme nog nooit gehoor nie.

    Dellie

    Na jou mening, wat is ‘n goeie brand om te koop?

  3. 3

    Adrie said,

    Ek bedoel vir ‘n Laptop. Het nie plek vir ‘n PC nie.

  4. 4

    Dellie said,

    Adrie, wat ek van laptops af weet is gevaarlik!😯 Ek het net desktop kompies hier in die sentrum. Maar ek hoor goeie goed van Mecer?

    Kan iemand anders dalk vir Adrie bietjie raad gee hier?😉

  5. 5

    Sonia said,

    Dellie, hierdie ene is skreeusnaaks, ek het my bronchitis weggelag!
    Veral die een van office assistant met die suicide note – ek stuur dit nou aan vir almal wat ek ken.
    Daar is nog ‘n kok wat ‘n kosblog wil oopmaak maar nes ek sukkel met die tegnolooooogie, kan ek hom maar hiernatoe stuur asseblief?
    Thanks!

    Adrie, Mecer maak goeie laptops, maar dalk dink net ek so.

  6. 6

    Zee said,

    Mmm, ek is gereeld in LOTUS😉

    Lekker naweek, gaan jy weer dans?

  7. 7

    bigbigjoe said,

    Dellie, HELP ‘seblief- Sonia stel voor ek kry by jou hulp vir die oopmaak- en blogslag! Kyk, van kos weet ek darem n bietjie, en van lekkerbek-eet nog meer, maar ek is n Pterodaktiel as dit by internet- en rekenaar tegnologie kom… Sonia skryf van n dokument wat jy kan aanstuur: wees asseblief so gaaf en e-ops dit vir my na : bigbigjoe@24.com

    DANKIE!

  8. 8

    Dellie said,

    Ek is bly ek kon goeie medisyne vir jou wees Sonia!😆

    Zee, ek sal maar sien hoe voel ek teen Saterdag aand. Ons het laas naweek geskip, so dis seker weer tyd!😉

    Big Joe, ek het vir jou ‘n e-mail gestuur. Hoop jy kom reg!

  9. 9

    Adrie said,

    Thanks, Dellie en Sonia

    Almal gooi altyd HP voor. Ek sal bietjie loer vir Mecer.

  10. 10

    Sonia said,

    Adrie, van HP weet ek hoofsaaklik dat dit baie lekker is saam met spek en eiers!
    LOL.
    Lekker naweek hou!

  11. 11

    Wipneus! said,

    Whahaha snaaks gewees.
    lekker naweek hou!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

