IQ Quiz

How dumb are you? Take this quiz, if you dare, and see! Most answers are numeric, this is 1, 45, 72 etc. Scoring is as follows:

11 – Genius

9-10 – Above Normal

6-8 – Normal

3-5 – Slow

1-2 – Idiot

0 – Brain dead

  1. Do they have a fourth of July in England? Yes / No
  2. How many birth days does the average man have?
  3. Some months have 31 days; how many have 28?
  4. In baseball, how many outs are there in an inning?
  5. Can a man legally marry his widow’s sister? Yes / No
  6. Divide 30 by 1/2 and add 10. What is the answer?
  7. If there are 3 apples, and you take away 2, how many apples do you have?
  8. A doctor gives you three pills telling you to take one every half hour. How many minutes would the pills last?
  9. A farmer has 17 sheep standing in a field and all but 9 drop down and die. How many sheep are left standing?
  10. How many members of each animal did Moses take on the ark?
  11. A clerk in a butcher shop is 5′ 10″ tall. What does he weigh?

Toe, toe, laat daai breinselle nog vir oulaas hierdie jaar bietjie werk! Hie-hie, dink mooi! Ek sal more die antwoorde opsit. En vir julle vertel of ek ‘n idiot is of nie!

OK, hier is die antwoorde:

  1. Yes, of course they have it, they just don’t celebrate it.
  2. You are only born once.
  3. All of them have 28, some just have more.
  4. 6.
  5. No, he’s dead!
  6. 70.
  7. 2
  8. 60 minutes.
  9. 9
  10. Moses didn’t have an ark, that was Noah.
  11. Meat.

En ek is toe darem nie ‘n idioot nie, net heel normaal…

21 Responses so far »

  1. 1

    meermin said,

    Ek score 9!!

  2. 2

    Adrie said,

    Aangesien ek klaar ‘n dom d*** is, het ek niks om te verloor nie.

    Do they have a fourth of July in England? Yes / No – No
    How many birth days does the average man have? – 1
    Some months have 31 days; how many have 28? – 12
    In baseball, how many outs are there in an inning? – No innings in Baseball
    Can a man legally marry his widow’s sister? Yes / No – No
    Divide 30 by 1/2 and add 10. What is the answer? – 70
    If there are 3 apples, and you take away 2, how many apples do you have? – 2
    A doctor gives you three pills telling you to take one every half hour. How many minutes would the pills last? – 60
    A farmer has 17 sheep standing in a field and all but 9 drop down and die. How many sheep are left standing? – 9
    How many members of each animal did Moses take on the ark? – 0
    A clerk in a butcher shop is 5′ 10″ tall. What does he weigh? – meat

  3. 3

    Dellie said,

    Whahaha Adrie – daar is darem van ons wat van beter weet… 😉 Julle het dit goed hanteer! 😆

    Jy sal maar moet wag tot more voor ek jou al die regte antwoorde gee… :mrgreen:

  4. 4

    meermin said,

    Dellie daai boonste ek score 9 dit was nie ek wat daardie comment daar gelos het nie, hel ek moes slim wees om die antwoorde alles te ken, ek sal bietjie later weer hier kom inloer en my antwoorde vir jou, dan kan jy môre vir my sè hoeveel ek score, dit sal nie eers amper 9 wees nie, ons het nou meeting, loer later in!! Kyk bietjie op hierdie ip adres en die boonste ene ooreenstem, wel ek het NIE daardie eerste comment gemaak NIE!!!!!!!!!!

  5. 5

    Dellie said,

    😯 Meermin, alles is presies soos joune… 😯

  6. 6

    Bottertjie said,

    Do they have a fourth of July in England? Yes / No Duh, ALMAL het 4 Julie regoor die wereld! So, JA
    How many birth days does the average man have? 1 Elke jaar
    Some months have 31 days; how many have 28? Al die maande het 28 dae, so 12
    In baseball, how many outs are there in an inning? Baseball het nie innings nie.
    Can a man legally marry his widow’s sister? Yes / No Duh, NEE, hy’s dan dood!
    Divide 30 by 1/2 and add 10. What is the answer? 25? My wiskunde was nog nooit lekker nie!
    If there are 3 apples, and you take away 2, how many apples do you have? Ek het 2 gevat, so ek het 2!!!
    A doctor gives you three pills telling you to take one every half hour. How many minutes would the pills last? 2 ure
    A farmer has 17 sheep standing in a field and all but 9 drop down and die. How many sheep are left standing? 9
    How many members of each animal did Moses take on the ark? 2
    A clerk in a butcher shop is 5′ 10″ tall. What does he weigh? Hulle sê nie hoeveel die man homself weeg nie, maar in sy werk weeg hy die vleis.

  7. 7

    Amanda said,

    Kom ek probeer ook:

    1) Yes
    2) 1
    3) All/12
    4) 1
    5) Nee, die man is dan dood?
    6) weet nie
    7) 3
    8) 60 min
    9) 9
    10) niks, Moses was mos nie op die ark nie?
    11) Vleis?

  8. 8

    Adrie said,

    Shit! Ek het ja bedoel vir nr 1. Grrr

  9. 9

    Amanda said,

    8) moet wees 8 en dan )

  10. 10

    meermin said,

    Dellie ek glo dit nie!! Nou net uit meeting gekom, laat ek ook probeer!!

    Do they have a fourth of July in England? Yes / No “JA”
    How many birth days does the average man have? “EEN”
    Some months have 31 days; how many have 28? “AL 12”
    In baseball, how many outs are there in an inning? “NIKS”
    Can a man legally marry his widow’s sister? Yes / No “NO”
    Divide 30 by 1/2 and add 10. What is the answer? “25”
    If there are 3 apples, and you take away 2, how many apples do you have? “2”
    A doctor gives you three pills telling you to take one every half hour. How many minutes would the pills last? “30”
    A farmer has 17 sheep standing in a field and all but 9 drop down and die. How many sheep are left standing? “9”
    How many members of each animal did Moses take on the ark? “2”
    A clerk in a butcher shop is 5′ 10″ tall. What does he weigh? “MEAT”

  11. 11

    ivorybar said,

    Kannie wag vir more nie

  12. 12

    Jaco said,

    Kom ek traai dan ook maar.

    1. Do they have a fourth of July in England? = Yes
    2. How many birth days does the average man have? = 1
    3. Some months have 31 days; how many have 28? = 12
    4. In baseball, how many outs are there in an inning? = 6
    5. Can a man legally marry his widow’s sister? = No (tensy hy opstaan uit die dode)
    6. Divide 30 by 1/2 and add 10. What is the answer? = 70
    7. If there are 3 apples, and you take away 2, how many apples do you have? = 2
    8. A doctor gives you three pills telling you to take one every half hour. How many minutes would the pills last? = 60
    9. A farmer has 17 sheep standing in a field and all but 9 drop down and die. How many sheep are left standing? = 9
    10. How many members of each animal did Moses take on the ark? = 0 (noag was op die ark, nie moses nie)
    11. A clerk in a butcher shop is 5′ 10″ tall. What does he weigh? = meat

  13. 13

    Bottertjie said,

    Ag, donner! Die Moses-ene het my gevang! Oeps!

  14. 14

    Spook said,

    1. Yes
    2. 1
    3. 12 months
    4. 0
    5. No
    6. 25?
    7. 3 apples
    8. 60 min
    9. 9 sheep
    10. 0
    11. meat

    Sal more kom loer of ek bo-oor of onder deur is… 😉

  15. 15

    Tersia said,

    as jy seuns in gr 11 het in seunskool, is hierdie peanuts! Dis no amper 4 uur in oggend, my sel tik te moeilik, kom later trug as ek ni deur di dag slaap ni! amps trek swaar, maar slaap ontwyk! Eks al1, honde ga mal e di damn haan kraai aanmekaar!

  16. 16

    Wondernet ®© ♂♪♥♀ & WP said,

    Hierdie hele storie werk so. As jy die gewig van een peanut neem en jy deel dit in die gewig van peanut butter in die potjie en jy trek dan die gewig van die glas bottel af, maar maal dit dan met 1/2 en jy trek dan jou kêpsie oor jou oë dan gaan jy nie sien hoeveel die vleis op die slagter se skaal weeg nie. 😆

  17. 17

    […] die meeste van hierdie moddergooiery. Miskien moet alle deelnemers in die blogosfeer eers ‘n begripstoetsie skryf voor hulle mag deelneem. Om een of ander rede dink ek nou aan die week se wittroon […]

  18. 18

    Zee said,

    Sjoe, ek is bly ek is darem normaal….

  19. 19

    flippiefanus said,

    Hier is nou wat ek nie verstaan nie. Hoekom is daar 11 vrae maar net 10 antwoorde? 😉 Lekker naweek Dellie.

  20. 20

    Dellie said,

    😯 Sorry Flippie! Ek sien nou ene is uitgelaat – gaan dit gou regmaak! 😉

  21. 21

    Jaco said,

    Ek is toe darem nie te onosel nie . . . waar is my wiskunde onnie nou?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

