Earth Hour

Emil het my getag om deel te neem. Kom doen dieselfde! Click op die banner, en registreer.

Daarmee belowe jy dan om op 28 Maart 2009 tussen 20:30 en 21:30 al die ligte in en om jou huis af te skakel. Die radio, TV en al daai dinge ook.

Maak ‘n vuurtjie en braai ‘n vleisie, en sing sommer so om die kampvuur saam. Ek kan natuurlik ook aan ‘n paar ander dinge dink om te doen in ‘n uur se stikdonker… 😉

Ek tag ‘n paar bloggers om saam te speel:

Meermin

Wipneus

Pikkie

Boendoe

Rosa

Tweelingkind

Eben

BB

Daaglikse Doos

Frank Botha


37 Responses so far »

  1. 1

    meermin said,

    Sal my huiswerk gaan doen juffrou!!!

  2. 4

    Eben said,

    Ek sing … notaf@k!!! Jy sal nie verstaan as ek lostrek!! 😆

  3. 6

    Pikkelik said,

    Ai,jai, jai…. Ek sal gaan doen, maar ek het nie ‘n clue wie om weer te tag nie, want ALMAL is al oral getag…. 😯

  4. 8

    Emil said,

    Skitterend. So verander ons die wêreld!

  5. 10

    boendoe said,

    I feel so honoured! 😆 Getag deur jou EN Carina – I must be sooooo popular! Bwhahahahaha!!!

    Ek het gisteraand klaar “gejoin”. Sukkel egter ook met die widget/banner. Maar ek sal my bes doen – wat moeilik gaan wees nadat jy, Carina en Emil elkeen tien getag het! Gmf! Wat bly oor vir my?? Domparra? Boskakker? :mrgreen:

  6. 12

    Jaco said,

    Ek dink woordpes het iets teen die code. Sodra ek die voor en na die code wegvat save woordpes dit wel (maar dan werk die code natuurlik nie)
    Ek gee op, ek gaan nou maar publish sonder die widget.

  7. 15

    demoerin said,

    Watter tipe koekies?
    Laat weet my ook maar as julle die widgets kon uitsorteer.

  8. 19

    Wipneus! said,

    Yes!!! ek is game, ek kan aan baie dinge dink om in die donker te doen!! Gaan jy vir my van daai koekies stuur Dellie? 😉

  9. 21

    Dellie, ek kom net kyk of jy besig is om te teel. En sowaar 🙂

    Boendoe, jy moet lekker oefen hoor….julle het mos in elk geval nie elektrisiteit nie, shame man. (en ja jy is baie populer…;)

    Iets om in die donker te doen: slaap

  10. 23

    Dellie, ek is ‘n oumens.

  11. 25

    Dellie said,

    Hi julle, Wordp(r)ess het vir my die volgende laat weet:

    I’m afraid iframe is not one of the allowed html codes, and there is not a way to change that. Sorry!

    Oh well, ek dink ons moet dan maar net elke dag ‘n link op die dag se possie sit, en die mense weer herinner om aan te sluit.

  12. 26

    Dellie, ek terg….:)

    oumense, soos ek kan radio luister?

    (wel in die donker kan mens ook skape tel)

  13. 28

    RB said,

    Ek sal net 1 lig by die voordeur aanlos, vir die slange natuurlik, want daardie aandjie is ons by Settlers vir die kwartaallikse skaapkopete!

    • 29

      Dellie said,

      Jy moenie van skaapkoppe praat terwyl ek dieet nie, dis wreed! 😯 My mond water nou behoorlik. Dis tyd dat ons ook weer ‘n plannetjie maak vir ene. 😉

  14. 30

    Emil said,

    Ek grinnik nog steeds vir die laaste twee tag persoonlikhede!

  15. 32

    boendoe said,

    Dellie, van die os op die trekker.

    HOE kry jy die ‘reply’ jobbie onder aan die comments? 🙄

    (Ek het WordPress se aanwysings probeer, maar die kop! die kop is so flippen plat! :mrgreen:

    • 33

      Dellie said,

      Boends – Dashboard – Settings – Discussion – dan sal jy sien daar is “other comment settings”. Click dan die opsie “enable threaded (nested) comments” en kies hoe diep jy die levels wil hê. Onthou om te save as jy klaar is. 😉

      Ek like hierdie opsie. Die hele converation maak sommer meer sin so.

  16. 34

    Parkie said,

    Dellie ek sien daar by Zee dat jy sê dat jy nie die banner kry om te werk nie, kontak my, dan help ek jou

  17. 36

    […] HOUR !! Dellie  het my getag. Hiermee tag ek nou almal wat hier lees wat nog nie getag is met hierdie ene […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

