DIS hoekom honde mense byt!

honde byt 1

honde byt 2

honde byt 3

honde byt 4

honde byt 5

honde byt 6

honde byt 7

honde byt 8

honde byt 9

honde byt 10

honde byt 11

honde byt 12

honde byt 13

honde byt 15

honde byt 16

honde byt 17

honde byt 18

honde byt 19

22 Responses so far »

  1. 2

    boendoe said,

    Dis darem iets wat my vandag kon laat lag! 😆 Arme goed. Hulle eienaars verdien om opgevreet te word.

  2. 3

    Ek sou ook gebyt het as ek so moes rondloop!

  3. 4

    Achtung said,

    Hallo Deliie – oulike blog !!

  4. 6

    Dellie said,

    Die snaakste ene vir my is die vierde laaste een … 😆 Shame, kyk daar verwese gesiggie! Whahahaha! 😆

  5. 8

    Gigi said,

    Ja almal lyk bleddie cute maar ek glo nie hulle voel so cute nie!

  6. 9

    Tweelingkind said,

    Hahaha, arme honnes, nie een van hulle lyk baie ompressed met hulle ‘outfits’ nie!

  7. 10

    betsieboop said,

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH daai stomme hond met die kous !!!

    whahahahahahahhahahahaa ooooooooo dit is lekker om ‘n woensdag so semi-histeries te begin!!!

    hola Delsch !!! en al die ander delschies !

  8. 13

    Dellie said,

    Testing testing …

  9. 14

    betsieboop said,

    ek soek na my Comment my Comment 😆

  10. 17

    betsieboop said,

    ooooooooooooo wonnerlik !!!!

    delschie —- hit ons met \’n foto !!!

  11. 22

    Pikkelik said,

    O MY WORD!!!!!!!!!!!!!! 😆 😆


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

