Nuwe maand

Ouens, ek gaan bietjie afskaal met die foto’s. Ek weet dit is baie pret, en ek gaan dit nie helemal stop nie. Maar my Ouma het altyd iets gesê in die lyn van: “Te veel van ‘n goeie ding is ook nie goed nie” en “Van lekker lag kom lekker huil”. En dit begin rerig inmeng met my werk en ander dinge ook. Liefie grom en mor as ek saans die punte wil doen, en ek kan dit rerig ook nie bekostig om swakker diens aan my studente te lewer nie. My diens was nog altyd my trots, en so sal dit bly. En dan is ek nog ‘n ernstig boer ook, moet dit nie vergeet nie!😆

Van nou af gaan ek net Maandae, Woensdae en Vrydae foto’s plaas. Vrydae kan ons dalk nog twee deurwerk, dan is dit gewoonlik stillerig by my. Maar dan moet julle ook nog bietjie foto’s instuur, asseblief. Dankie vir die wat  gereeld stuur. Hulle sal nog almal ‘n beurt kry.

Julle is ook welkom om vir my ander goed te stuur, grappies of wat ookal jy gepost wil hê. Ek plaas dit met plesier.

Raait, hier is vandag s’n, van Koekie af:

wdf issit 24

125 Responses so far »

  1. 1

    E101 said,

    een of ander mengsel met roseintjies in

  2. 2

    E101 said,

    appeltert

  3. 3

    Ann123 said,

    PAWPAW PITTE

  4. 4

    Ann123 said,

    PAW PAW VRUG

  5. 5

    BB said,

    Dit lyk grusome!!! Assit edible is…

  6. 7

    E101 said,

    lyk vir my ook soos ‘n paw paw……….

  7. 8

    BB said,

    Issit gelatine daaroor??

  8. 9

    savanha said,

    Druiwe
    Olywe

  9. 10

    Elsa Parkes said,

    Dadels

  10. 11

    Elsa Parkes said,

    druiwe

  11. 12

    Elsa Parkes said,

    olywe

  12. 13

    Elsa Parkes said,

    appeltert

  13. 14

    E101 said,

    ingelegde vrugte konkoksie

  14. 15

    E101 said,

    druiwe dadels of olywe

  15. 16

    E101 said,

    ingelegde frugte

  16. 17

    E101 said,

    vrugte

  17. 18

    Nella said,

    Visoë?

  18. 19

    savanha said,

    Swart kersies

  19. 20

    savanha said,

    Dellie, ek stem saam en dink dit is ‘n goeie idee vir die foto’s 3 x ‘n week!

  20. 21

    savanha said,

    Bokdrolle

  21. 23

    Sharpshoot said,

    Ek fokken weet nie!

  22. 24

    kadoes said,

    Pawpaw met pitte.

    Of anders is dit ‘n rot wat in jellie gekak het.

  23. 26

    Twattie Se Maaikie said,

    Papaja pitte

  24. 27

    Twattie Se Maaikie said,

    Oos-poolse uitvaloog moddervissie

  25. 28

    kadoes said,

    Padda eiers en jam op toast.

  26. 29

    Pikkie said,

    OMW!!!! Ek kan nie sê wat ek dink nie….

  27. 30

    Plein said,

    Dis hoe die mediesefonds makelaar van ons gaan lyk as ek haar beet kry

  28. 31

    Plein said,

    Wel regte raaie:
    Geglansde vrug
    Appel tert
    Sous kluitjies
    Paw Paw
    Sago poeding
    Spanspek
    Kaskar se voorwiel

  29. 33

    parkes1 said,

    Plein as jy klaar is met die dame onthou om haar uit te spoeg

  30. 34

    parkes1 said,

    Dan lyk sy soos hierbo

  31. 35

    parkes1 said,

    Wat van n clue????

  32. 36

    Dellie said,

    Is julle seker dis nie dalk bosluise nie?😆

  33. 37

    demoerin said,

    Dit lyk soos poeding.
    Blueberry, Blackberry, Ou cherry

  34. 38

    demoerin said,

    Ek dink hier is die eerste een wat weklik vir kots kan deurgaan.

  35. 39

    parkes1 said,

    Goeie middag het jy verslaap

  36. 41

    BB said,

    Ek gaan die voorloper wees vir Julie se Celeb!!!!
    Ekke weet tog!!!!
    Waaaaaaaaaaahahaha!!!
    Wonner of ek moet sê??
    Dalk moet ek… laas toe ek so uitgestel het, het ieman dnet voor my ingeslip met die antwoord – en toe moes ek my bonuspunt opoffer😦

  37. 52

    Chopper said,

    Een van daai goed wat amper soos ‘n motorfiets lyk, maar dit het nie wiele nie en mens ry op die water daarmee.

  38. 55

    parkes1 said,

    Raai weer later ek gaan nou eers gou my AARTO fine gaan baklei

  39. 58

    savanha said,

    koek
    tert

  40. 59

    Twattie Se Maaikie said,

    Het ons nou al ‘n clue gekry?

  41. 60

    kadoes said,

    BB jy kan dalk reg wees met daai prawn – daai oge wil vir my begin bekend lyk. Ek probeer altyd om nie vir hulle te kyk as hulle eet nie.

  42. 61

    Dellie said,

    Mens eet dit nie eintlik nie – dissie giftig nie, maar ek dink nie dis baie lekker nie.😉

  43. 63

    Twattie Se Maaikie said,

    Siamese tweeling

  44. 64

    Chopper said,

    koppie en piering

  45. 65

    savanha said,

    Een of ander vrugte of groente pitte

  46. 66

    BB said,

    Kan mens dit eet Cupcake??

  47. 67

    BB said,

    Is dit ‘n lewendige ding??

  48. 68

    savanha said,

    Skorsie of pampoen pitte

  49. 69

    demoerin said,

    Pampoenpitte, Paw-Paw Pitte, Een of ander boom of blomsaad.

  50. 70

    BB said,

    Dis nie dalk viseiers nie?? Kaviar??

  51. 72

    parkes1 said,

    swart bessies

  52. 74

    Twattie Se Maaikie said,

    Iets wat te vroeg uitgebroei het

  53. 75

    demoerin said,

    Miskien is dit ‘n fake vrug. Plastiek bessies of druiwe of iets.

  54. 76

    demoerin said,

    Maar hoekom blink dit so. So asof dit opgekots of uitgekak is?

  55. 78

    savanha said,

    voëltjiekak

  56. 79

    E101 said,

    PAWPAW PITTE

  57. 80

    Twattie Se Maaikie said,

    Lyk soos iets wat uitgesnot is….yuk

  58. 81

    savanha said,

    Peer pitte

  59. 83

    parkes1 said,

    paw paw pitte

  60. 85

    Plein said,

    Een of ander pit

  61. 87

    savanha said,

    Het ons nou net een leidraad vir die dag??

  62. 88

    Twattie Se Maaikie said,

    ahhhhhh siiiiieeeesss

  63. 89

    Twattie Se Maaikie said,

    Dit lyk so Sav

  64. 90

    Twattie Se Maaikie said,

    What do you get when you cross PMS and GPS?

    A crazy bitch that will find you!!

  65. 93

    Twattie Se Maaikie said,

    Gorilla balls

  66. 94

    Dellie said,

    Dis deel van iets anders – en op sy eie word dit weer iets anders …

  67. 96

    parkes1 said,

    spinnekop eiers

  68. 97

    Twattie Se Maaikie said,

    en daar val die tor af……

  69. 100

    savanha said,

    saad / pitte van wat ookal?

  70. 101

    Twattie Se Maaikie said,

    Konserwatiewe boeremeise toer deur Skotland. Sy bevind haar een aand in ‘n village pub waar sy met mening vasgedruk word deur ‘n groot, growwe, rowwe skot.Sy skree:”Moenie, moenie!” Hy sê:”Och, I’ll give your money laterrr!”

  71. 103

    parkes1 said,

    Twattie goeie een

  72. 104

    parkes1 said,

    vis eiers sluimerig

  73. 106

    E101 said,

    tipe saad can ‘n boom of blom

  74. 107

    parkes1 said,

    Op n dag loop Jannie in die straat af en sien sy vriend, Piet ry n nuwe bakkie.
    Piet hou met n groot glimlag langs hom stil
    Waar kry jy die bakkie vra Jannie
    Marietjie het dit vir my gegee antwoord Piet
    Vir jou gegee? Ek het geweet sy hou van jou maar n splinter nuwe bakkie?
    Wel, Jannie laat ek jou vertel wat gebeur het. Ons het op die plaaspad uitgery tot in die middel van nerens. Toe trek Marietjie van die pad af, ry met die 4×4 die tussen die bome in, hou stil trek al haar klere uit se: Piet, vat vir jou wat jy wil he!
    Toe vat ek die bakkie
    Piet, donner jy’s n slim ou. Marietjie se klere sou nooit vir jou gepas het nie

  75. 109

    parkes1 said,

    Nou ja dis nou tyd om huistoe te gaan, lekker bly almal

  76. 111

    Twattie Se Maaikie said,

    Gonnas…die dag raak nou lank…..

  77. 112

    demoerin said,

    Viseiers, paddaeiers, Wurmeiers, Dooie Eiers… fokkit – Dinosaur eiers

  78. 113

    Chopper said,

    ‘n Toaster

  79. 116

    Alta said,

    Grenadella pitte of gwavadilla pitte, the insides.

  80. 117

    Alta said,

    Fok, ek weet dis een of ander ding se binneste die.

  81. 118

    pluim said,

    papajapitte op papaja

  82. 119

    demoerin said,

    Mmmm. grenedella pitte klink ook nogal na ‘n oulike idee. Dit is dalk bo-op een of ander poeding! Kaaskoek!

  83. 120

    BB said,

    Moteiers?? Skoenlappereiers??

  84. 121

    BB said,

    As “Dis deel van iets anders – en op sy eie word dit weer iets anders ” – kannit seker nie ‘n pit of ‘n eier wees nie, behalwe assit ‘n insekeier is, waarvan die eier ‘n larwe uitbroei en nie dadelik ‘n ding wat vlieg nie?? Of dink ek nou te diep hieroor?? Of is “iets anders” nie iets heeltemal anders nie?? ‘n Papayapit kan tog nie ‘n ‘iets anders’ as ‘n papaya voortbring nie???
    Oooooeeeeeee hel ek’s deurmekaar nou!!!

  85. 122

    Adrie said,

    Appeltert vulsel met rosyne

  86. 123

    parkes1 said,

    Adrie dan word dit ?????

  87. 124

    Hey dellie, speel julle sowaar nog steeds raai-wat-sien-ek?
    Ek dag toe ek weg was en nou weer terug is het julle/jy al moeg geword.🙂

    Is jy al ‘n “vooruitstrewende boer” ?


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

