Bonus

Hier is ‘n bonus enetjie vir Maandag – net om so bietjie kleur in die dag te sit … thanx Beeps!😆

wdf issit 35

24 Responses so far »

  1. 1

    Sharpshoot said,

    Iets met 100’s and 1000’s op

  2. 2

    Sharpshoot said,

    Dalk roomys…
    Of cupcakes…
    of ek weet nie’s….

  3. 3

    parkes1 said,

    Cupcakes sjokolade

  4. 4

    parkes1 said,

    sjokolade koek met versiering

  5. 6

    savanha said,

    ‘n Drol met sweeties op.

  6. 7

    parkes1 said,

    Ek groet nou chat weer more laat ek maar gou lisensie kantore toe.
    Lekker aand vir julle

  7. 9

    savanha said,

    Chocholate Roomys
    Chocholate Mouse

  8. 11

    parkes1 said,

    Interessante drol daai Savanha

  9. 12

    Plein said,

    Cupcakes
    Roomys
    Muffins

  10. 13

    lanaba said,

    Ek dink dis akkies aka poefies hahahahahhahahahaha ek het dit eendag in my spoedposblikkie gekry…….

  11. 14

    Koekie said,

    Dis kleurvolle poef! (hahaha…. het daai mail gesien)

    Dellie – hoe was jou party?? Ek hoop jy’t my boodskap op FB gekry.

    Lekker middag.

  12. 17

    kadoes said,

    Lyk soos chocolate roomys of koek met hundreds and thousands oor (of was dit die ronde bolletjies). Anyways cake decorations oor. Maar dit lyk baie soos ‘n GSD drol met cake decorations op na aanleiding van my alsation se massive poef wat hy op een slag kan skyt.

  13. 18

    Dellie said,

    hahaha, daar het julle dit! Maar dis nogsteeds prettig – moes dit net deel!😆

  14. 22

    As BB die foto gegee het dan kan dit net Pretoria op die foto wees….🙂

  15. 23

    pluim said,

    Sjokolade roomys met thousands/firmisielie

  16. 24

    E101 said,

    Sjokolade roomys
    Sjokolade mouse


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

