Oranje

Wat ‘n pragtige oggend in die Vrystaat! Koud, maar windstil en sonnig. Naweek was rustig, bietjie opgevang met my slaap, heerlik geboer en is nogal lus vir die week wat voorlê.

Ek kan nog nie glo die Stormers het die Sharks pakgegee nie! Shame, jammer Chopper – dit was seker weer die “Shacks” wat gespeel het …. whahahaha! Wélglik!

Die Bulle se oorwinning was nou nie skouspelagtig nie, maar ‘n wen is ‘n wen. GO BULLS!

Die Cheetahs lyk ook nie na die span wat die ding gaan doen hierdie jaar nie – maar aangesien ek nou in die Vrystaat woon, sal ek vandag aan hulle afstaan – suiwer uit simpatie natuurlik …

wdf issit 38

Die foto is met komplimente van E101. Thanx!

En moenie vergeet om te kom hallo sê inni Kroeg nie – en nee, jy kan nie rooflees nie, ons sal sien as jy agter die toonbank of onner die tafel wegkruip en jou uithaal … :mrgreen:

40 Responses so far »

  1. 1

    Sharpshoot said,

    HA – Oranje Crayola Vetkreit…. hoop ek!

  2. 2

    Sharpshoot said,

    E101 ek wag nog vir mail re die hondjies… 😉
    gsdpuppies123@gmail.com

  3. 3

    Twattie Se Maaikie said,

    More more!

  4. 4

    Twattie Se Maaikie said,

    Jinne, ja dit lyk nogals soos ‘n oranje vetkryt!

  5. 5

    Twattie Se Maaikie said,

    Oros mannetjie se sigaar

  6. 6

    Twattie Se Maaikie said,

    Waar’s almal?! 😮

  7. 7

    parkes1 said,

    Hallo almal, en nee wat weet nie wat dit is nie.

  8. 8

    Chopper said,

    Dit lyk vir my ook soos ‘n vetkryt.

  9. 9

    savanha said,

    Môre almal. Dit lyk soos vetkryt moet ek ook sê.

  10. 10

    savanha said,

    Shampoo bottel

  11. 11

    demoerin said,

    Ek dink julle is baie slim vanoggend.
    Vetkryt.
    Maar nou ja, miskien is dit net omdat ek julle antwoorde gelees het.

  12. 13

    parkes1 said,

    Oranje vetkryt,
    Met die gleufie daarbo lyk dit so, maar clues sal welkom wees.

  13. 14

    parkes1 said,

    Maar daai swart ????

  14. 16

    Dellie said,

    Moenie doodstaar teen “oranje” nie – dit kom in verskeie kleure

    word gebruik vir decoration

    mens vind dit baie keer in kids se monde

  15. 20

    parkes1 said,

    Alweer decoration

  16. 21

    parkes1 said,

    Kan mens die decoration eet??

  17. 23

    Dellie said,

    Dis nie giftig nie – maar grootmense kou nie graag daaraan nie :mrgreen:

  18. 26

    savanha said,

    Dit moet vetkryt wees

  19. 27

    DJ-Krummelpap said,

    Crayola vetkryt

  20. 28

    Plein said,

    Oranje Kryt!!!!!!!!!!!!

  21. 29

    Me said,

    Hi Dellie!

    Ek het vir jou ‘n messg gelos in ‘n comment op boskakkkersc.wordpress.com

    Mooi dag vir almal!

  22. 30

    Ann123 said,

    onranje vetkryt

  23. 31

    Twattie Se Maaikie said,

    Speelklei

  24. 33

    RickyLouw said,

    Dit lyk vir my soos ‘n kers met ‘n papiertjie om. Die swart op die papiertjie kan miskien ‘n g-string wees.

  25. 35

    Koekie said,

    Vetkryt

  26. 36

    parkes1 said,

    Plastiese bottel waaruit jy koeldrank ens drink

  27. 38

    pluim said,

    Vetkryt

  28. 39

    Alta said,

    Okay, dit lyk nie soos kots nie, Seker maar vetkryt. 😆


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

