‘n Moerse diep VROUE gedig

Ruk af jou bra
Laat niks oppie aarde jou pla
Los jou hare vuil
Kap jou groente met ‘n byl
Drink kleurige drankies
Lê leeg op publieke bankies
Trek gesig vir jou man
Want jy kan


Lê rond en wees sleg
Dis jou vroulike reg
Steek tong uit vi jou kinners
Snuif ‘n bietjie thinners
Rook boom
Hou jouself geensins in toom
Laat jou beenhare groei
Ry op ‘n koei
Skakel af jou kop
Gooi nog ‘n dop


Poep hard innie straat
Wees ten volle on-paraat
Eet kerrie
Gedra jou soos ‘n flerrie
Dis jou dag dié
Wanne even jy innie tuin kan peee
Druk jou irritasies ‘n pit
Laat niemand op jou kop sit
Vlieg hoog
Lê laag
Sit ‘n horrible tattoo op jou maag


Dra rooi oorbelle
Hang blink goeters aan die ander los velle
Celebrate jouself as vrou
Niemand hoef vandag van jou te hou!
Kou ‘n chappy
But whatever you do, JUST BE HAPPY!!!!!

En hoekom nie girls??

Thanx Lappr – ons mis jou inni Kroeg

25 Responses so far »

  1. 1

    Alta said,

    Ek is altyd happy Dellie, sekere dae net meer as ander! baie nice poem! Thx.

  2. 3

    Vlam said,

    Ai tog, Delillah. Jy maak my soms so moeg as jy altyd so happy en cheerful is. Wee’jy hoeveel energie dit vat om so te wees? :mrgreen:

  3. 5

    Sonkind said,

    Don’t worry, be happy!!!

  4. 7

    demoerin said,

    Dis nogal so bietjie scary…. ek picture hierdie kruising tussen Ant Stienie, Amy Winehouse en ‘n Punk Rock Chick…..

  5. 11

    Rustig said,

    Dit is die tipe vrou wat my ma my altyd gewaarsku het!

  6. 13

    PP in die tuin, ek laaik dit!

  7. 15

    Koekie said,

    Baie oulik. Ek dink ek moet bietjie daai poep inni straat probeer🙂

  8. 17

    Savanha said,

    Whahaha, Ek het nog nie daai snuif ‘n bietjie thinners probeer nie!!😆

  9. 19

    Smurf said,

    😆 😆

  10. 21

    Rochelle said,

    Whahahaha wat n prentjie!! my verbeelding is vers te goed om met die een te cope😉

  11. 23

    muffia said,

    nope – Joost did it !!


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

