Die einde

Lees die eerste deel van die storie hier

Voor hom in die pad sien hy iets wat soos … Aggenee!!! flokit dis die volstruis met die joint in die bek!!!!!…net nie dit nie! Hy spring weer op sy scooter, druk die turbo boost knoppie, en die scooter en hy styg op en ry deur die lug… rakelings verby die volstruis.  En bo-oor die skerppunt kerktoring terwyl hy uitbundig skree: “HIEEeee-HAaaaaaa!” wat amper klink soos die national anthem van ons in Frankryk.

Skielik is daar net sparks!!!! Frikiie besef hy het die Eskom kabel met die scooter se voorwiel gehaak en hy voel hy moet iets doen, maar helaas!! Dis te laat ..hy besef hy is besig om te nose dive.. terug….. na die volstruis en die bobbejaan op ‘n bisiekel toe. Hy val sy knaters plat op die grond en die scooter val in stukke doer anderkant. Toe hy by sy sinne kom sien hy ñ koper lamp langs hom lê. Dieselfde soort soos in Aladdin.

Frederik vryf die stof van die lamp af, en ‘n pienk ooievaar wat kondome vashou verskyn uit die bek van die lamp. Pienkes, groenes, langes, kortes… wat moet hy kies? “Bliksem hoerels – wat soek jy in die lamp?”  vra Frederik welglik terwyl die oorverdowende “booiiiing” klank steeds die genie lamp laat vibreer en allerhande goed soos ’sit die kat inni yskas’ deur Frederik se mind flits. Terwyl hy sy scooter spares optel en in die rooi en groen kondome bere … hy moet nog by ouma Stienie uitkom. In sy haas vergeet hy dat rooi en groen kondome in die donker ‘n neon effek het. Sweet perel teen sy voorkop af.

Maar ouma stienie is nie daar nie sy is besig om al die girls wat vir haar stevie booi so baie kak gee te moker met haar koekroller. In haar angs vergeet sy van die sigaret wat sy tussen haar viners vasknyp en ‘n venynige kooltjie skroei haar – my ***** skree sy terwyl sy die skade in haar brannas en coke probeer afkoel. Intussen sien Griffel – of is dit nou Muffia – die groen en rooi luminous kondome en wonder wat om met dit te doen, daar is net xtra smalls nogal ge”lable” joos specials” en as jy een koop kry jy 10 gratis, one size fits all. Maar besluit daarteen – hy onthou toe skielik hy het miskien tien vingers – maar net een heel onderbroek.  Met die kondome oor sy skouer begin val hy inni pad. ñ Paar kilometer verder stop Joost langs hom in ñ fattap bakkie en ñ moerse klomp tasse agterop die bak. “Stuur groete aan jou ma…. maar hou haar net daar …… ” kerm oor sy kar se kak soundsystem en hy vra vir Frederik:

“Van nou af is dit net ek en jy – en ‘n volstruis met ‘n zol en twee biere.” Frederik wetie of hy die bosse moet inhol of ook soos hoerels moet emigrate nie. Joost sê: “Jy lyk so kak soos ek voel. Klim jy in? Eks oppad na Steve toe.” Hy sê vir hom “Bel my as jou hart k*k vreet. Hy (sê) hy sal.”

“Ja swaer, hoe gaan dit met al die meisies, stel my bietjie voor asb man, ek is verveeld by die huis.” Terwyl hulle Benoni toe ry, terwyl hulle Randburg toe ry, terwyl hulle Sasolburg toe ry, terwyl hul op mekaar se rue ry, sien hulle al die asters in kort rompies en hoe hak skoentjies ….. en wonder wie sal game wees om eerste die volstruis te tackle en wie gaan royal game wees – so roberige storie om die genie lamp in die een hand en die kondome in die ander hand met al die scooter spares is hy oppad, na ‘n ver ver land …

Ouma Stienie sit oppi stoep en hoop dat Frederik nog sal kom kuier en v haar ‘n chomp bring toe sy ‘n stoffie in die verte sien maar sy het nie haar bril op nie en die rookwalms pla haar oe, sy kan nie mooi sien wie daar aankom nie. Sy staan op, sit haar hand voor haar oë en tuur na die stofwolk … iets wil bekend lyk – “My fok,” dink sy. “Kan dit wees??” Dis sowaar Frederikkie op die volstruis se rug met die pappagaai oppi bobbejaan se rug kort op hulle hakke, en dan ‘n fattap bakkie met Alvin in – of is dit Elvis ?? – die aanhoudende vra en agterdog maak haar moeg. Sy gryp haar ‘druk-’n-dop’ bottel en gooi sommer ‘n dubbel brandy in haar koffie beker, maar vergeet dat daar rooimiere in die koffie beker ingeklim het ……

Aggenee!! dink Frederikkie, hierdie klink nou net soos Huilgenoot , ek moes flokkin hard op my kop geval het ?? .. ek hallusineer helemal!! Alles is blou! Terwyl hy so hullusineer sien hy ‘n Jollie meisie op ‘n galloppende ponie, al poepende by hom verby jaag… amal is oppad na na een of ander flouspel. Onwillekeurig begin hy sing…”Alles is blou, blou is die hemel , blou is die maan….blou is die venster waarby ek staan” …met ‘n skok besef hy!… dit is Spietkops reg rondom hom! …. alles is blou, blou, blou, ligte!! In tussen is ouma Stiene besig om dronk rooimiere een vir een met ‘n tweazer uit haar koffie beker te haal … ‘harde tye mompel sy!” en bekyk die rooimier gedoentes wat. …. lekker geolie…. begin jive het op die maat van Jailhouse Rock!! Arme Frederikkie trek i inmekaar van die pyn in sy Kort Derm!!….. Spietkops , spietkops net waar jy kyk!!… ‘n Valiant, ‘n swart ene kom ook daar tot stilstand, ..en hy hoor ‘n Kerkorrel iewers in die verte speel…. Hy onthou ..een aand op ‘n trein na Pretoria… Toe een of ander Rastafariër, hoog gerook die Volkslied probeer sing het… Because he was high, because he was high, because he was high!! …en Frederikkie dink I am so lonely, little Frikkie lonely,… I have no body i’m on my own ♪ ♫ ♪ , I have no body to talk to meeeeeeee!!!!! ♪ ♫ ♪ ♫ Oh, Oh, Oh, oh, Frederik sug! ..Sunday morning comming down with nou way to hold my head it does’nt hurt… outch!! ..en hy verlang na sy ouma Stienie! Frederik is raadop! … As julle ouens nie nou beginne skryf nie dan gooi ek wat Frikkie is ‘n vloermoer net hier op Dellie se stoep !! Maar toe Frikkie uiteindelik op Dellie se stoep beland,… sien hy tot sy verbasing daar is ‘n Zulu op die stoep! Frederik hammer aan Dellie se deur.. Dellie! Dellie!! word wakker!!!!………

Ouma Stienie sien v Frederik op die stoep lê in die fetusposisie met ‘n paar gebrande sokkies rondom hom. Geskok harloop ouma Stiene nader..Flokit Frederikkie, het jy alweer jou sokkies gerook kind!!! Waar is ek? wonner Frederik. Hennenman? Puntsonderwater? Of dalk eindelik moet ek daai “man in the mirror” vra, besluit Frederik – hy sal joos nie vir my lieg nie. Frederik is verward en deurmekaar ..skrik sy gaai af vir sy ouma Stienie… Verwilderd harloop hy die huis binne… en gaan kruip onder die kombuistafel weg. Hy gryp sy kop in sy hande en prewel saggies “Moenie, Moet asseblief nie weer in die potplante kots nie – die reuk laat my dink aan die tyd in die amesone toe ek daai mengsel van muisdrolle en vrot kakiebos moes inwurg. Dit was ‘n ritueel om my ingewy te kry as ‘classic man on the ground’ en dit het my ore laat rook, en my tande laat stomp word. Ai!” dink Frederik..”as ek net tog nie van daai warm curry geëet het nie – nou moet ek ysblokkies in my eie hol opdruk om verligting te kry.”

Stadig en versigtig kruip hy later onder die tafel uit…. Hy loop verby ‘n spieël, ..herken homself nie en trek los met een moerawiese vuishou… hehehe giggel die outjie toe hy besef sy ouma Stienie gaan hom hard bliksem as hy haar spieël breek. Skielik begin sy broek vibreer en hy besef sy selfoon lui na drie minute antwoord hy toe en “Waar is jy, jou fokker???” gil die stem aan die annerkant. “Dis amper Maandag en ek hoop jy onthou van daai TERT!!!!! …Ja!” gil sy “ek hoop jy onthou van daardie KLAP wat ek jou gegee het! …en bring sommer ‘n donnerse brood saam vir die kinners……..”

“Bring die brood” mompel hy by homself. “Fok julle ek gaan nou Teazers toe, gaan koop julle eie brood.”  Stap hy innie straat af met sy hanne in sy sakke en skop so na ‘n hoopie wit honne stront wat in die slootjie lê. “Ja fok julle ek  het genoeg gehad van julle stront. Ek gaan nou vir my ñ job by Teazers gaan kry as ñ paal polisher, smeer hom vol braso vir die blink en vryf dit af met KY vir die fun. Laasweek het hy in die koerant gelees van die paaldanseres wat ñ punctured plastic boob opgedoen het oor di KY haar van die paal laat afmoer het. Hy wil graag nou skuurpapier teen die laaste deel van die paal plak sodat hulle grip het om te stop, maar weet dit sal ñ goeie idee wees. Die girrrls kan hulle skurwe hakke met die skuurpapier pedicure met die afgly-slag. Hy moet ook nog daai bloedrooi g-string van hom gaan was sodat hy dit kan aantrek maar hy weet Nataniël het die g-string geleen so hy sal maar (hy wonder hoe gaan hy daai blerrie wit kolle uit sy undies kry) maar dink hy eers die werk moet kry en arriveer by Teazers…

Ag ja dik Frederik, lekker om te dag droom en sukkel maar aan na die porra se cafè op die hoek om die brood te gaan koop, sal seker maar moet dadelik huistoe met die brood want die kinders is honger en is ook nie weer lus vir ‘n gemoan van sy vrou nie, maar dan loop hy hom vas in Lola een van die strippers….

Hy besluit toe maar om bietjie navraag te doen en vra haar uit oor die effektebeurs en of sy dink dit sal ñ goeie idee wees om in olie te belê. Sy kyk verbaas na hom en sê: “Ek het net raad om by my te lê as jy `n paar rand het… Frederik sê hy het wel `n paar rand aan hom, maar hy moet eintlik brood gaan koop. Lola sê “fokkie brood, man. Kom ons gaan eerder brand vir ‘n rand Frederikie en dan kan ons ook … “

“Duh! Uhm … Dit k-k-klink f-f-fflokken l-l-lllekkkkerrr!!”  stotter hy! …”en dan kan ons sommer koekkies bak ook as ons klaar is en dannn kan ons parkie toe gaan! Ons kan op die glyplank gly en swaai en als!”  Lola sê: “Ons sal papsopwinterwaternat wees as ons in daai fonteintjie gaan speel!”  Frederik voel hoe alles beginne styf word van pure opgewondenheid, dis nou of nooit dink hy…

“Nee Lola nee!” skree Frederik. Hy vat die geld, spring in ‘n taxi, en boek homself in by die naaste malhuis waar hy sy dae deurbring in ‘n sponskamer met drogbeelde van joint-rokende volstruise wat hom teister vir die res van sy lewe.

Die einde.

😆  Dit was prettig! Dankie aan almal vir die saamspeel!😆

7 Responses so far »

  1. 1

    Savanha said,

    Arme, arme Frederik!😆

  2. 2

    Biker Bess said,

    Dankie Dellie en al die ander wat deelgeneem het. Dit het my ure van plesier verskaf en my sye is nou nog seer van al die lag.
    Maak binnekort asseblief weer so, ek is seker iedere en elk het dit geniet.
    Partykeer het ek ook maar gelees en gedink… Huh…. hoe kan mens hierop antwoord dan kom iemand met ‘n skreeu snaakse ding vorendag.
    Jy kan ‘n boek publiseer: Kort Stories van ‘n Menigte!!

  3. 3

    […] Johan, Dellie, Zee, Mnr Kroese, Flatwhite se ouens Posted in Sommernet | […]

  4. 4

    demoerin said,

    😆 Dit was moersnaaks… ek het sooooo lekker gelag!!

  5. 5

    Morticia said,

    Thanx, Dellie, dit was GREAT fun! 😀 Ek hoop jy beplan nog so ñ aanmekaarryg storie, ek het hierdie een kwaai geniet.


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

