Volmaan …

10 Responses so far »

  1. 1

    Jyweetwie said,

    *Fly me to the moon
    Let me sing among those stars
    Let me see what spring is like
    On jupiter and Mars
    In other words – hold my hand
    In other words – baby kiss me
    Fill my heart with song
    Let me sing for ever more
    You are all I long for
    All I worship and adore
    In other words, please be true…

    (In other words, I love you)

  2. 3

    Flintie said,

    Jyweetwie – **SUG** sien julle die sterre in my baba blou ogies? Delsie, luister na die man, ek praat nie weer nie.

    Ps: Nice kiekies!

  3. 5

    demoerin said,

    Bwahahaha…. oulike smurfie. (Ek bedoel nie om te lag nie… dis oulik)

  4. 6

    Savanha said,

    Eish, beautifull, die maan en die song en sommer alles!!😉

  5. 7

    anne-marie said,

    Sjoe! Stunning pics!

  6. 8

    ekisanna said,

    Wow! Pragtige fotos. Waar is dit geneem en in of op wat reflekteer die maan in die tweede foto?

    • 9

      Dellie said,

      Hi Anna, dankie – dis geneem in Stilfontein by ‘n vriendin se huis … en die refleksie is die bakkie se dak. Ek het dit eers later raakgesien …😉

      • 10

        ekisanna said,

        Die refleksie maak die foto baie besonders – pragtig! Wie sou nou kon dink dat ‘n bakkie se dak vir so ‘n romantiese prentjie kan sorg?😉


Comment RSS · TrackBack URI

Lewer kommentaar

