Archive for Julie 20, 2007

Muismanewales

Daar is ALWEER’n rot in my huis. Die keer het hy sy intrek in die badkamer geneem. Hy lewe op hierdie stadium van seep. Ja, BADSEEP. En hy is nogal kieskeurig, hy kou nie aan die wat reeds op die bad of wasbak lê nie, nee, hy soek die wat nog nie oopgemaak is nie. Twee koekies het hulle hoeke verloor, lyk my die papier is die vesel deel van sy dieet. En ‘n ander een is sommer in die middel getackle, Grand Canyon se moses, dit lyk of hy baie honger was.

Daar lê niks tell-tale drolletjies rond nie. Liefie reken hy poep seker net bubbles!

Maar nou wonder ek hoe de duiwel kan hy bly lewe as hy sulke moelse happe van ons seep eet! Seep is mos bedoel om jou buite skoon te maak, nie van binne nie. So dit kan beslis nie gesond wees nie.

Spike kan nie wag dat die badkamer deur oopgaan nie, hy soek daai rot die heeltyd. Hy het mos die vorige een gevang, ma-se-groodwild-jagter! En dit was omtrent ‘n geween en gekrens van tanne om die ding by hom af te vat. Hy het seker vir nog ‘n halfuur by die hek gesit en huil nadat Liefie dit gaan weggooi het.

Die probleem is dat daar ‘n opening onder die bad is, en ek is bang hy sit vas daar binne. Hy grou al die sand en ou sement en goed daar onder uit, maar rot se kind kruip te goed weg. Nou maak ek maar die deur toe as Spike en Rox alleen daar is, want ek sien al in my gedagtes hoe breek ons ‘n bad uit om wosonkies te red!

Ek is te bang om gif uit te sit, die wors kinners kan dit dalk net in die hande kry. Of bekke kry. En die valletjie help nie veel nie, meneer rot sidestep hom pragtig. Hy probeer nie eens die aas afhaal nie. Het al kaas, vleis, brood, pap en BILTONG probeer. Maar nee, hy hou nie daarvan nie. Miskien moet ek seep try…

Het iemand bietjie raad asseblief? Ek voel al soos Boendoe en die Boerbokke!

Comments (23) »